کوپن خرید نان توسط جمعیت خیریه امام حسن بین مردم حاشیه شهر بیرجند توزیع شد.

موسوی مسئول جمعیت خیریه امام حسن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان جمعیت امام حسن فعالیت هایی را برای رفاه نیازمندان  آغاز کرده است.

او با اشاره به اینکه  توزیع بسته های غذایی و کوپن نان بین نیازمندان از جمله اقدامات جمعیت خیریه  بوده است، افزود: تاکنون دو بسته غذایی نیز برای نیازمندان تهیه و توزیع شده است.

موسوی با بیان اینکه تاکنون چندین نوبت ضدعفونی معابر در حاشیه شهر صورت گرفته است اظهار کرد: در روستای حاجی آباد نیز با کمک دهیاری عملیات ضدعفونی انجام شده است.

مسئول جمعیت خیریه امام حسن ادامه داد: همچنین با هم افزایی کارگاه های تحت نظر بیمارستان، اقلام مورد احتیاج کادر درمانی تولید می شود.

او  با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا کلاس‌های آموزش دانش‌آموزان حاشیه شهر به مدارس تلفنی تبدیل شده است اظهار کرد: پشتیبان های جمعی  پیکی جامع برای دانش آموزان تحت پوشش خود در نظر گرفته اند و از طریق تماس تلفنی با آنها در ارتباط اند.

موسوی همچنین گفت: فعالیت توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان حاشیه شهر و همچنین فعالیت ها در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس  کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار